3 Mayıs 2017 Çarşamba

Mac Allık

Şu sıralar rimel ve rujdan öteye gidemiyorum, daha doğrusu gitmiyorum. Sanırım gelen baharla birlikte bende de bir rahatlama,doğala dönüş var ve hem cildim, hem ben bu durumdan o kadar mutluyuz ki bu rutini baharla sınırlı bırakmayıp tüm hayata yaymaya karar verdik : )

Tabi doğum günü, özel günler bu rutine dahil değil. Eğer makyaj yapacaksam da, ara sıra Mac Peachtwist Allık tercihim oluyor. Arşivde görselleriyle de karşılaşınca blogda yer vermek istedim;


Peachtwist, Mac'in koleksiyon ürünü olmayan daimi allıklarından. Her ne kadar çok öne çıkmamış, çok bilinmeyen bir renk olsa da müdavimleri, bitirip bitirip tekrar alanları da çok. Ben de ne istediğimi anlattığımda, mua'nın yönlendirmesiyle satın almıştım kendisini.

Simli olmayan fakat yanar dönerli bir allık. Özellikle esmerlere çok yakışacağını düşündüğüm bronza yakın koyu şeftali bir allık. Beyaz tende pırıltıları biraz abartı duruyor,m tabi gösterişli makyaj yapmayı sevenlerin işine gelebilir bu.

Asla tozutmayan, taş gibi ama aynı zamanda fırçayı dokunduğunuz an renk veren bir yapısı var. Hatta dokundurmanın ötesine gittiğiniz an abartı bir duruşla karşılaşıyorsunuz.


Kalıcılığı diğer Mac allıklarda olduğu gibi aşağı yukarı 4-5 saat.


En kötü yanı, tenle buluştuğu an sabitlenmeye geçmesi. Yani dağıtmak ve ideal görünümü sağlamak için oldukça uğraşmak gerekiyor ki bu noktada herhangi bir allık fırçası yetersiz kalıyor, daha sık kıllı bir fırça gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder